Tag Archive for 'shoes'

I only have three pairs of shoes.

I don’t understand why people need more.

This is pretty cool. This too. This is a pretty webcomic, on the same awesomeness level as BoxerHockey, and finally, this is a pretty interesting webcomic. (It’s written by a 5yr old and drawn by a pretty decent artist)

Bought a SomethingAwful account, for the hell of it. Haven’t gotten myself banned yet, which is a good sign.

Hmm. Played some Left4Dead1 earlier, was pretty fun. I prefer L4D2 though, it seems, I dunno, smoother? Maybe the server really didn’t like me, but it felt I was running around on ice.

On that note, it snowed again a little bit last night! It’d all melted by lunchtime, but stillyay. I <3 snow. Pavili says there’s lots of snow in Finland now but not so much coldness, I never knew it worked like that, I guess I always thought the snow controlled the weather, more snow on ground = MORE COLD EMANATING IN AN UPWARDLY DIRECTION = COLDER TEMPERATURES.

Hmm. Those elephants I made out of clay? Emmy ate them.

She now has a white Hitler mustache, to go with Sophies black one. I need to take photos of them but I always forget to upload them. They’ve both gotten pretty big now.

Done for now, can’t think of anything else. Bed time!

Choo

Up to s03 of Dexter. The timing on this show is good… They build it up and do suspense so well.

Tidying up Terence’s room, which is mainly used as a store room. He’s coming home for Christmas tomorrow. Christmas is so close now! I got him a badge maker. Well, I got “him” a badge maker. :p Should be fun to play with, got one of the ones that does three different types of badges (big, small and square!)

Bought a polish thing from Tescos and cleaned up my boots. I only get to wear them for a couple of months each year because they’re so heavy, but I wouldn wanna go out in snow without them. Snow, which by the way, still hasn’t melted! yay~ Watch it all melt on Christmas eve, just to deny us a white Christmas. (Having to capitalise Christmas every time is really annoying. I was gonna make an autohotkey thing to do it for me, maybe I still should, but it seems a bit pointless now so close to the date. I ALWAYS type it christmas and then have to go back and fix it.)

Got a sort of compost heap thing in the garden, and I’ve been hanging up bird feeders. That’s fun to watch, lots of little birds dodging the cats and dogs. Pigeons and blue tits and little brown sparrow type birds and other birds I dunno the name for. The blackbirds own the compost heap though, there’s one female that just stands on the fence and chases every other bird away, and when I hung up the bird feeders I hung one on the shed, at which point the cat instantly sat on the shed roof, with her back to it, looking around surreptitiously every now and again. She’ll never catch anything, but she is funny to watch.

Had toast and pate for lunch, whee. I’m in a decently good mood now. Guess I’ll watch a bit more of Dexter and then go back to tidying.

And oh yeah, happy birthday. :p